Centre dauna

Notificarea daunei

Avizarea daunei se face imediat dupa producerea daunei sau imediat ce ati luat la cunostinta de producerea acesteia, prin telefon sau e-mail. Avizarea daunei trebuie facuta imediat, chiar daca constatarea daunei doriti sa o efectuati in alta zi.

Call center daune

Telefon: 021.201.91.80, 021.201.91.81
Program: L-V: 08:00-20:00
Telefon: 021.95.99
Program: L-S: 07:00-22:00, D: 09:00-17:30
Telefon: 021.207.00.02
Program: L-V: 07:00–22:00, S-D: 10:00-19:00
Telefon: 031.94.83, 031.94.83
Program: L-V: 08:30-20:00, D : 10:00-18:00
Email: programari@euroins.ro
Telefon: 0372.01.02.02
Program: L-V : 09:00-18:00
Telefon: 0374.110.110
Telefon: 021.326.01.01
Program: L-J : 09:00-18:00
Telefon: 021.9669, +4021777.9669
( pentru apeluri efectuate din strainatate )
Program: NON STOP
Telefon: 0374.400.400
Telefon: 021.9110

Avizarea daunei presupune furnizarea informatiilor despre eveniment

  • Datele de identificare si de contact ale persoanelor implicate in eveniment, in special ale celui care face avizarea, ale persoanei ce conducea autovehiculul atat cel asigurat, cat si cel pagubit – daca este cazul;
  • Cauzele si imprejurarile in care s-a produs evenimentul, inclusiv detalii despre locul evenimentului si momentul producerii acestuia – data, ora;
  • Detalii privind locatia si starea vehiculului avariat (daca este sau nu deplasabil);
  • Locul unde doriti efectuarea constatarii.

Informatiile de mai sus sunt usor de furnizat daca aveti la indemana, cel putin, urmatoarele documente

  • Polita de asigurare;
  • Cartea dumneavoastra de identitate;
  • Cartea de identitate/certificatul de inmatriculare al autovehiculului avariat;
  • Permisul de conducere al persoanei care a condus autovehiculul avariat;
  • Documentele eliberate de autoritati (politie/pompieri/s.a.) sau constatul amiabil, dupa caz;
  • Alte documente in functie de evenimentul produs.

Documentele de mai sus, reprezinta o enumerare a informatiilor pe care este util sa le aveti la indemana pentru avizarea daunei si nu reprezinta documentele necesare pentru solutionarea daunei.

Dupa furnizarea acestor date veti primi numarul de programare la constatare care trebuie retinut si trebuie prezentat la punctul de constatare; totodata, veti primi toate informatiile necesare pentru efectuarea constatarii daunei.